سنگ رویال

توزیع کننده انواع سنگ های ساختمانی

سنگ رویال

توزیع کننده انواع سنگ های ساختمانی

برای مشاهده انواع محصولات و قیمت های به روز کلیک کنید

راهنمای نصب موزاییک و کفپوش:

با توجه به جدید بودن محصولات و به دلیل قدرت چسبندگی بالا و طرح دار بودن سطح محصول ، انواع کفپوش ها و موزاییک ها می بایست به طریق ذیل نصب گردند:

1-جهت ایجاد لایه زیرین مستحکم ، یک لایه ملات نیمه خشک در سطح مورد نظر به ضخامت مورد نیاز پهن نمایید تا زیر سازی و شیب بندی محل نصب با تراکم کافی انجام شود.

2 – روی سطح بتن پهن شده را با استفاده از دوغاب پودر سنگ و سیمان با نسبت 2 : 1 به ضخامت 2 الی 5 میلیمتر بپاشید تا لایه از دوغاب روی سطح بتن نیمه خشک ایجاد گردد .

توجه : جهت چسبندگی و استحکام بیشتر ، اضافه کردن چسب های مخصوص در دوغاب سیمان نیز توصیه می گردد.

3 - موزاﺋﻴﻚ و یا کفپوش مورد نظر را در کنار یکدیگر به اندازه یک متر بچینید . چنانچه محصولات در محوطه باز و یا با سطح زیاد مورد استفاده است ، باید درز انبساط در هر 5 متر به اندازه یک سانتی متر ایجاد گردد و درز ایجاد شده با چسب های سلیکونی ( چسب آکواریوم ) و یا در صورت درزهای یکنواخت فاصله یک تا دو میلیمتر بین موزاﺋﻴﻚ ها ایجاد نمایید.

4 – توسط چکش پلاستیکی روی سطح  موزاﺋﻴﻚ یا کفپوش را ضربه بزنید تا دوغاب ، کلیه خلل و فرج ای زیر محصول را پوشانده و مازاد آن از بین موزاﺋﻴﻚ ها نمایان شود .

5 – دوغاب بیرون زده از درزها را توسط ابر یا پارچه خشک ( برس خشک و سفت پلاستیکی ) ، تمیز نمایید .

//bayanbox.ir/id/2816899716791373571?view

پس از نصب موزاﺋﻴﻚ ها تا 48 ساعت از رفت و آمد روی سنگ ها خودداری گردد

توجه نمایید که دوغاب کاری از روی سطح موجب کثیف شدن سطح محصولات و همچنین پر شدن درزها می گردند و بعد از خشک شدن به سختی تمیز می ردند . از ساب زدن و یا مواد اسیدی جهت تمیز کردن دوغاب کاری شده خودداری نمایید.

نکته : در صورتی که دوغاب زیر محصول به اندازه کافی نبود ، بعد از اتمام کار ، بین درز موزاﺋﻴﻚ ها و کفپوش ها را با استفاده از مخلوط پودر سنگ و سیمان خشک پوشانید تا ذرات پودر سنگ به داخل درزهای خالی نفوذ کرده و با اولین رطوبت ایجاد شده سخت گردیده و پر شوند.

روش نصب نما

سمنت پلاست

سنگ انتیک

سنگ رویال

سنگ مصنوعی

سوپر براش

لیست قیمت

لیست قیمت سنگ آنتیک

لیست قیمت سنگ مصنوعی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی